Merhaba oğlum tam 2,5yaşında doğduğundan beri biberonla besleniyordu. Üç dört hafta önce biberonu bıraktık. Ama bana hala çok tepkili dört haftadır uykuda babasını istiyor asla beni kabul etmiyor. Ara ara süt içmediğim için üzülüyorum vs diyor. Normalde de çok kindar bir şeyi asla unutmayan bir çocuk kaç gaftadır üzülmekten mahvoldum bende uyumasına nasıl alıştırabilirim bana karşı çok tepkili nasıl bir rutin koyabilirim kitap duş dışında ne ilgisini çeker acaba