flzasl Kızlar yarın diyete başlayacağım emziriyorum tam diyet olmasada sağlıklı beslenme şeklinde ilerlemek istiyorum görünüşümden hiç memnun değilim benim gibi yarın başlayacak olan var mı birbirimizi motive edelim
ayshkn flzasl @gizememre yeniden bir post açacak biz hemen hemen 1 aydır yapıyoruz ve güzel sonuçlar aldık. Diyetisyenle ilerliyoruz ikimizinde diyetisyeni aynı ben ek olarak yüzme+cardio ile destekliyorum ara ara kickboksta yapıyorum, sizide bekleriz 🫶🏻
mommommmm flzasl bende varım yarın bende başlıycam doğumdan sonra 108 den 76 ya düştüm hedefim 65 Buara çok saldım toparlanmam lazım 🥹hep beraber başlayalım
flzasl ayshkn diyetisyen kim acaba Instagram hesabı verebiliyor musunuz burdan 🤗yasak mı bilmiyorum ama
ayshkn flzasl Ecem Öztürk. Ben online alıyorum sosyal medya kullanmıyorum ama normal internet üzerinden bulmuştum numarasını ismini yazdığınızda çıkar direk bence 🫶🏻
mommommmm flzasl ben doğumdan sonra ilk 4-5 ayda verdim ama inanılmaz hırs yaptım emziremiyordum zaten kilom duraksadığında direk kendimi şaşırtıyordum suan da kalan kilolarımı vermek istiyorum bugün ilk günüm tekrar omad yapmaya basladım🙏🏻🙏🏻🙏🏻
mommommmm flzasl ay daha yeni nerdeyse ben 38 günlük süreçte çok yiyordum ya emzirince acıkma durumu çok daha fazla oluyor ya bastıramıyorsun benim bebişim suan 15 aylık olacak bir kaç güne 🤣kalan kiloları vermem içinde 80 günüm var 🥹çok zor kilo vermek kesinlikle
mommommmm flzasl 🤣bende 90 kilo ile hamile kaldım ve inanılmaz iştahım benim de açık Buarada maşallah iyi cesaret ben birden sonra ikinci için tövbekar oldum 🤣🤣🤣
flzasl mommommmm evet Kars’ın ilçesindeyiz 🙂bende öyle diyordum ama gurbette yalnız olunca tek kalsın istemedim 🫣
mommommmm flzasl ay bende ilçesindeyim hangi ilçesindesiniz merkezde kalıyordum ben 2 sene kadar merkezde kaldık git gel yapıyordu eşim sonra susuz görev yeri oraya taşındık ☺️
mommommmm flzasl benimki de polis😱ay aynı karakoldalar o zaman 🤣bende halk kütüphanesisinin üstündeki lojmandayım