Ben de aynı şeyleri yaşıyorum. Zaten bizde 1,5 aylık olduğundan beri memede huzursuzlanmalar vardı. Uzun bir meme reddi yaşadım. Bir şekilde beslemeye çalışıyordum uykulara geçişte ya da ilk uyandığındaki sakinliğinde vermeye çalışıyordum çok zorlayınca da biberonla sağdığım sütü ya da mamayı veriyordum. Biz de şimdi 4 ay 18 günlüğüz. 4. Aya girdiğimizden beri her şey daha kötü oldu memeye hiç gelmemeye başladı hatta gece güzel emerdi geceyi de bıraktı memeye geldiği gibi ağlıyor. Gündüz biberonla vermeye çalıştığımda da 30 40 içiyor gerisini zorla vermeye çalışıyorum. 3-4 saat geçse de böyle. Vermezsem hiç acıkmaz gibi ama. Gerçekten çok yorucu. Zorladıkça daha kötü oluyor gibi ama zorlamasam da bütün gün aç kalıyor ataktan dolayı mı bu kadar beslenme reddi yoksa başka bir şey mi artık bilmiyorum ama çok çok yorucu