seval868_ ellerimtombik1 anladım teşekkür ederim bu attığım görsel daha uygun ama modeli farklıdır tabiiki arkadaşınızın ben çok pahalı almak istemiyorum ☺️
ggrqnitt seval868_ mağazayı gezerken gördüm ama çok büyük ve kaba duruyor bence mağazada görüp öyle alın kargo vs uğraşmayın
seval868_ ggrqnitt ay evet onlinedan baktım onu gördüm çok büyük diye istemedim. Bu attığım görsel daha küçük ama yatış özelliği yok sadece o yüzden kararsız kaldım. Normalde uyumaz alırsam uyur kesin bunda 😅