banauygun 3 4 senedir vardı doktora gittim gül hastalığı dedi emzirdigim için hap olarak değil krem olarak ilaç verdi bı müddet kullandım ama etki görmedim sonradan neden gül hastalığı oldu ve gitmeyecek mi hiç artık tedavisi felan nedir
hira0502 banauygun tekrardan iyi bir doktora gidin derim. Benim annem dede var 1 yıldır doktor kontrolünde ve sürekli cilt ürünleri veriyor annemin cildine aşırı iyi geldi. Ama annemde kaşınma gibi şeyler yoktu damarda yoktu. Mesela teyzemin çatlak damar şeklinde daha kötüydü onada lazer tedavisi önerdi. Birkaç seans gidebildi maddi durumdan dolayı devam edemedi ama tedavi gördüğü süreçte çok faydası olmuştu
gzdeaybars banauygun kardeşimde var dönem dönem çıkar tekrar söner. Stres bağlı biraz. Bi de kıyafet seçimleriniz pamuklu olmalı. Yeni alınanı direkt giymemelisiniz. Çamaşır yıkandıktan sonra durulama yaptırın yumuşatıcı kullanıyorsanız oranını azaltın bunlarda etkiler. Bepanthol onarıcı krem kullanıyor iyi geliyor ama en başı stresli dönem geçiriyorsanız çok etkiliyor.
aslhnkrts banauygun eşim olmuştu 3 yıl önce kortizonlu iğne yaptırdı alerji ilacı ve en önemlisi kremlerini çok düzgün kullandı sonra geçti ara ara çok stresli olduğu zaman bi iki tane çıktı oda geçti sonra kendiliğinden . Doktor eşime aşıır stresten olduğunu söylemişti
1koalannesi Bende yedi sekiz sene önce çok stresli olduğum bir dönemde çıkmıştı , krem vermişti benim doktorum da ama stresli olduğum durum geçince hastalık da kendiliğinden geçmişti , sizi etkileyen stresli bir durum varsa onun üzerine çalışabilirsiniz
banauygun 1koalannesi çocukların stresi var oda geçecek gibi değil 😂😂😂 Gayet güzel gidiyor aslında hayat stresim yok bilemedim yüzümde olması kötü sürekli kapatıyorum mecbur kremlerle
banauygun gzdeaybars yüzümde yanak kısımlarinda var sadece streslik biseyim yok aslında hayat güzel gidiyor şükür 🙂
deniz3 banauygun merhaba aynı şekilde bende de vardı dr roza yani halk arasında gül hastalığı olduğunu söyledi inanılmaz yanakları kızarıyordu böyle tüp patlamış gibi resmen hayat kalitem bile düşmüştü çok araştırdım ve bi krem buldum eczacı kendisi yapıyor biri ücreti karşılığı çok sağolsun gönderdi bana ya çok uzun detay anlatamıyorum🫠o kadar iyi geldi ki şuan yok mesela geçti bi instagram sayfası açtı o kişi rozadanşifaya diye bi inceleyin isterseniz
gzdeaybars banauygun gül hastalığı olanların yanaklarında olurmuş zaten daha çok, farkında olmadan ellerimizle yüzümüze fazla dokunabiliyoruz. Çalışıyorsanız bulunduğunuz ortam tozluysa bu da tetikler. El hijyeninize dikkat edin, cilt bariyeriniz zayıflayınca da böyle hassasiyetler oluşabiliyor.