Parex kullanıyorum canım, 3 tane viledam var ama parex Bi başkaymış.
Hem kirli temiz su ayırıyor, temizliği kolay, başlığı süpürgeliklere denk gelince katlanabilir oluyor, bezi elde yıkanıyor makineye atılıyor, cırt cırtlı, istersen yedek bezde alıyorsun zaten o avantajı da güzel
Bide sıkma yaparken kıl tüy gibi şeyleri ayırıyor yani bezde tutmuyor.
Bence Bi bak derim🌸