Merhaba anneler. Oğlumda hamileliğimden beri kaka kaçırma problem vardı yani bebeğim 2.5 aylık bi düzeliyor sonra tekrar başlıyor. Tuvalet eğitimi iz bitmişti düzenli gidip geliyordu ama hamilelik sürecinden sonra altına kaçırmalar başladı. Gece yok ama gündüz gün içinde oyuna dalarken kaçırıyor bazen soruyorum tuvaletin var mı yok diyor 2 dk sonra kaçırmış oluyor böyle yaşayan var mı ne gibi yol izlediniz ayın 10unda çocuk doktoruna randevumuz var sorup yol izleyeceğim deneyimi olanlar anlatabilir mi?