ayse2_ 1 ay kadar yapmıştım sonra grip olmuştu diye 3 gün hastanede kaldık o süreçte yapmadım eve geldikten sonra da yapmadım çok nadiren arada yarım kundak yaptım ⅘ defa sonra onu da bıraktım. Bu aralar çık huysuz 4,5 aylık oldu tabi uyurken elini çok yüzüne götürüp kendini kasıyor acaba yarım kundak yapsam şimdi aklıma geldi bak 😂