ayse_n Mamanın ömrü yarım saat, doktorumuz en fazla 1 saate kadar verin demişti. O kadar bekletmek hiç güvenli değil zaten besin değeri de komple gider boşu boşuna mama tadında su içmiş gibi olur, zehirlenme riski de artar. Bir daha ısıtılmaz, 1 saat içinde içmiyorsa dökün yenisini yapın