kızlar selaaam. haftada 3 gün 10-4 arası çalışıyorum oğluma annem bakıyor. 16 aylık, anneme alışık. annem yedirir içirir uyutur arada bırakırım kalır. son zamanlarda memeye çok düştü. ama ben yanındayken aklına geliyor normalde aramıyor. ben yanında olunca sürekli emmek istiyor. geceleri emzirmeyi bırakmak istiyordum da becerememiştim. şimdi yaz geliyor, annem yazlıkta bakacak 2 gece annemle kalacak 3. gece ben de yazlığa geçeceğim hafta başında oradan işe gideceğim. her gün git gel yapmayı gözüm yemiyor hiç. zaten ben oraya vardığımda 1-2 saate uyuyor olacak. 2 gecede sütüm kesilir mi? sağımı muhtemelen ağrım olmasın diye geceleri bir defa yaparım diye düşünüyorum. acaba bu şekilde gece emmeden uyumayı da öğrenir mi? anneme bıraktığımda normalde gece ya mama ya su ile idare ediyorlardı. tabi o nadir olan bir şeydi şimdi haftada 2 üst üste olacak. kesilmesine korkum yok gerçi daha 16 aylık oldu ama meraktan sordum 😅