20 günlük bebeğim gazdan dolayı dalan ağladığında içim parçalanıyor çok acemiyim ve anneliği becerebildiğimi düşünmüyorum.gaz çıkarmayı bile beceremiyorum. Yanımda destek için annem var çok soğukkanlı onun gibi olmak istiyorum, ama ağlamasından çok çabuk bıkıyorum panikliyorum hemen sussun . Bu olayı yaşayıp atlatan var mı