xkock 20 günlük Bebegimin tüy şeklindeki saçları oluk oluk dökülüyor. Şok oldum bir günde saçlarının ön kısmının yarısı gitti nerdeyse. Bir günde kel kaldır kızım. Normal mi anneler bu? Çıkacak mı yerine 🥲
busraabak xkock bebeklerin saçı dökülmesi çok normal benim ablamın oğlu resmen kel kaldı sonra öyle güzel gür saçı çıktı ki ama benim kızımın saçları dökülmedi