dilekks Merhaba arkadaşlar hipp kaşık mama kullanan var mı düşünceleriniz neler bebeğim 13 aylık Kaşık mamalar hakkında ne düşünüyorsunuz
sumeyyeravza dilekks üstte kalsın ben de gördüm, çeşit yapmakta zorlandığım ya da misafirliğe gittiğim günlerde işime yarar mı diye düşünüyorum.
dilekks sumeyyeravza Ben de yakın zamanda kendi evimde olmiycam 15 gün kadar acaba normal bir öğünün yerine geçer mi diye sorayım dedim