essimay ya tebrikler sana kocaman sarılıyorum! Ben de 4,5 aya kadar silikon uçla emzirdim hijyeni dışarda emzirmesi her şeyi çok zorluyordu bebeğim zor bi bebek.. artık bıraksın diyr ben ağlıyordum. Bir gün aşı oldu allahım o kadar çok ağladı ki araba da sakinleştiremedim silikon uç kaydı asla tıtamadı sinirden.. o ağladı ben ağladım sonra bir kaç gün sonra bir gün mememi tuttu asla tutmuyordu. Ben çok uğradım Eds sinden farklı uçlara ama yok asla bırakmıyordu kendi bıraktı Rabbim kabul etti duamı. 1 yaşında halen tek emme emiyor diğer mememi 6 aydır tamamen bıraktı. Şükür ama silikonla da olsa çok uğraştık süt verdik şöyle ki çıplak emzirince farkettim ki silikon çok çok zormuş.. koca uçlu emiyordu neler neler aldım asla başka marka da tutmadı ağzından akıp gidiyordu sütler her yeri ıslanıyordu uyuyakalıyordu of çok zor gğnlerri