surprizbebe zeynep1401 bexero 2 doz yaptırdım. 3.ye gönlüm razı olmadı zaten sinir oluyorum hepsine. Nimenrix de 1 yaş sonrasına bırakıp tek doz yaptırdım
zeynep1401 myangelson biz 2 doz olduk yanlış hatırlamıyorsam 2. 5. Aylarda yada 3. 5. Şimdi 13 aylık tekrardan bexsero ve nimenrix yapılcak dedi doktor ikiside yapılacak demekki
myangelson zeynep1401 evet öyle oluyor. Biz de 3. Ayda baslayamadik doktor 7-9-13 olarak güncellemisti takvimi. 13. Ayda da hasta oldu falan derken ileri attı 14 buçuk aylıkken falan vuruldu
defnealeyna08 zeynep1401 evet Ama 12. Ay henüz olmadık ( yaptırmamazlık etmeyin alerji olmadığı sürece bence)
Zeynep-almila Gokturkmom ikisi çok ağır geldi mi çok ateş oldu mu doktora gittim ama internetten araştır dedi kafam karışti ikisini aynı anda mi yaptırsam diye
Gokturkmom Zeynep-almila Benim bebeğim aşılarda ateşlenen bir bebek ateşi 38.5 u geçmedi hiç 2 gün kadar sürdü 🌸