newmom06 Merhabalar 53 günlük bebeğim var geceleri 110 ml mamayı hızlı içiyor ama gün içerisinde içmesi 1 saati geçiyor bu sefer saat ayarlaması yapamıyorum böyle uzun sürede içen var mı acaba
metekaanmomm newmom06 o kadar küçük bebek için 110 ml çok değil mi? Dil bağı var mı bir bakın ondan kaynaklida yavaş içiyor olabilir
cennetkusum16 newmom06 anne sütü alıyorsa mama miktarı sanki biraz fazla geldi bana kusma felan yoksa sıkıntı yoktur gerçi. Biberon başlığını 1 numara buyultebilirsiniz
newmom06 metekaanmomm çok mu ? Her yerde 90-120 ml yazıyor bu ayda doktora da soracağım ne kadar vermeliyim diye , dil bağı yok
nurasln newmom06 benim bebeğim de iki numarayı cekemiyor üc numaraya geçtik ama o da çok aç olup biberona saldirdigindan fazla geliyor biraz yatay tutup veriyorum maalesef hızlı ama ikiyi hiç cekmiyor
yusufmoms27 newmom06 Philips çok yavaş geliyor biberon değiştirebilirsin benim de öyleydi lansinoh a döndük
kizannesi4 newmom06 Doğumdan itibaren mama kullanıyoruz bebeğinizin içmek istediği kadar içiyor bana bütün doktorlar belli bir sayıda kalma demişti çünkü nasıl ne kadar içeceğine o karar veriyor 😂
kizannesi4 newmom06 Sizin bebeğiniz küçük daha 2 saate bir 60-90 içmesi gerekiyor buda onun günlük ihtiyacını karşılar bence çünkü biz öyleydik ben bu şekilde yapıyordum
kizannesi4 110 cc mamayı nasıl hazırlıyorsunuz en merak ettiğim 😂 bu arada uzun süre acaba biberon başlığı yeteri kadar akışta değil mi yada dikkatini çekecek birşey mi var? Gözlemek gerekir
newmom06 kizannesi4 az içince bu sefer erken acıkıyor çok düzensiz beslemiş oluyorum benimde kafam karıştı yani az içince aç mı oluyor yoksa fazla mı geliyor
yummy06 Benim bebiş 34 günlük 120 cc içiyor. Philips de 2 numarada bizimki de çekmiyordu. 3. Numaraya geçtim ben o yüzden. Meme reddi de yapmadı. Günde 1 ya da 2 kere biberonla veriyorum. Gerisi meme şeklinde.
newmom06 cennetkusum16 meme reddi yapıyor maalesef çok açken tutmuyor hafif tokken veriyorum onda da az alıyor anne sütü sağarak azda olsa vermeye çalışıyorum
newmom06 yummy06 anladım bizimki çekiyor ama bitirmesi 45-60 dk sürüyor. Bakalım 3 numarayı deneyeceğim