Selam kızlar 35 aylığız çiş için tuvalet eğitimini kasım ayından beri tamamlamıştık,akşamları bezi bağlıyordum kakasını yapıyordu bezi çıkarıyordum ve uyuyordu kaka için bu 9 günlük tatili bekledim bu zamana kadar sürekli kakamızı da tuvalete yapabiliriz gibi hep konuştum ve bolca kitaplar okuduk bu durumla ilgili eğitime başladık çok güzel ilerliyorduk 2-3 gün kadar kendisi yapıyordu kakasını tuvalete bitti diye sesleniyordu maalesef kullandığımız demir ilacından dolayı kabızlık oluştu ve çok zorlandı,sonrasında ıkınmadan acıdan dolayı korkusundan tuvalete yapmak istemiyor 3 gündür tutuyor dulcosoft veriyorum bolca meyve yiyoruz su içiyoruz 1 kaşık zeytinyağı dahi içiriyorum ama işe yaramıyor karnı ağrıyor bacaklarını sıkarak yürüyor bugün ağrısı da var anlıyorum,sadece çişini yapıp kalkıyor tuvaletten oturmuyor bile doğru düzgün,tekrar bez bağlamak istemiyorum kaka yapması için ama tutmasındansa bez mi bağlasam yapsa diye düşünüyorum bir yandan o kadar aştık komple hayatımızdan çıkardık bezi şimdi tekrar başa mı sarmış olacağız daha mı fazla direnç gösterecek bilmiyorum kafam çok karışık ve ne yapacağımı bilmiyorum bu durumu yaşayan annelerim varsa bana destek amaçlı fikir verebilirse çok sevinirim