betcansev Merhaba. 7.5 aylık bebeğim var. Normal doğum yapmıştım. Hala regl olmadım. Bu süre normal mi?
Elfgrn betcansev Çok normal doktorum aktif emzirme varsa 2 yıla kadar normal karşılıyorum demişti. Bende 18. Ayımda oldum.