umaykusunannesii Divayorgunxx civilde pullu abiye elbise var altın rengi 800tl gibi bi fiyattı ben kızıma aldım bakın isterseniz
asilhanmoms Divayorgunxx ya hdhshsh benim arkadasimin oglu var 3 yasinda telefonu ne zaman ele gecirse boyle random mesajlar atiyorda 😂
Divayorgunxx defnevedoruk maalesef çok pahalı cnm bana göre.hayırlı satışlar dilerim sanada.Ama çok hüzell