Merhabalar. 7 bucuk aylik bebegim var. Bu sicaklarda ne giydirsem bazen gercekten bilemiyorum. Doktorlar siz ne giyiyorsaniz bir fazlasi diyorlar ama bu sicakta bazen body ustune tisort giydirsem bile bebegin terledigi oluyor. Cok sicaklarda sort giydirmek istiyorum ama usur diye de biraz tedirginim. Evin icin mesela 24 25 derece oluyor geceleri gunduzleri ne giydirsem bilemiyorum. Siz ne yapiyorsunuz cok kafam karisik bu konuda