Babynurse ben ilk 2 numarada çok memnundum doğduğundan beri kullandım pişik falan yapmadı kızım da rahattı. Ama 3 numara her kakada mutlaka ya yanlardan ya sırtından sızdırıyor. Bez dolu değil hatta yeni takmışım, poposunun olduğu yerde nerdeyse kaka yok bütün kaka sırtına doğru yol şeklinde gitmiş ve bütün kıyafetleri sırtı batmış oluyor her kakada altını üstünü komple değiltirmek zorunda kalıyorum hiç memnun değilim evy baby aldım denemek için ama daha denemedim 50den fazla Molfix var elimde bitirmeye çalışıyorum sık sık bez değiştirerek 🤣🤣