Serap1234 canım bızımde oyleydi 12de bızle yatıyordu doktrda bıze en gec 9da yatmalı buyume hormonunda faydalanması içinde dedi ben gunduz uykusunu düzenledım aksam 5ten snra uyutmadım 8-9da uyuttm oyle oyle erken kalkmaya basladı bazen fire versede genelde 9 9:30gbi uyuyor gunduz uykularını düzenleyebılırsın