Bebeğim 5 ay 1 haftalık (35 haftalık doğdu) sürekli ağlıyo kucağımda gezdiriyorum hemen sıkılıyo hiçbir şekilde oyalayamyorum 2. Bebeğim ilkinde hiç yaşamadım bunları ama oğlum hiç durmuyo 1 ay oldu köpek dişi çıkarıyo fazladan çekilecek o diş, onun ağrısı olabilir ama onun dışında da ağlıyo bebeği böyle olan var mı neler yapıyorsunuz nasıl durduruyosunuz ben artık baş edemiyorum sanırım 2. Çocuğum fakat bitmiş durumdaym 🤦♀️