Kızlar merhaba bebeğim 36 günlük oldu inek sütü alerjisinden şüphelendiğimiz için doktorumuz özel mama başladı ve şikayetleri geçti fakat tesadüf müdür ki bilmiyorum mamadan sonra bebeğimde günün herhangi bir saatinde aç da olsa tok da olsa kusma mı desem mide asidi mi tükürüğü mü desem aspire ediyor ve boğuluyor manevra yapıp kurtarmak gerekiyor tıkanıyor yani reflü de varmış sanırım reflü yatağında yatırıp kontrol ediyoruz mama ve memeden sonra gaz da çıkarırken çok zorlanıyor ve kıvranıyor çok telaş yapıyorum artık yarın doktor randevumuz var ama diğer doktorlar bayramda nöbetçi diye gitmiştik bir şey demediler ultrason dediler başına gelen var mı? Geceleri uyuyamaz oldum takip etmekten