Merhaba anneler bebeğim 5 haziranda 4 aylık olacak doğduğunda 3600 kiloydu sonra 1 aylıkken 4 500 olmuştu 2 ayda 4900 3 ayda 5500 dedi hemşire şimdi4 aylık olacak evdeki tartıyla ölçtüm 5500 çıkıyor bu ay hiç mi kilo almadı ev tartısı yanlış mı ölçüyor kafam karıştı emmesi iyi sütüm var açlık ağlaması yok genel olarak sakin bebek aç olsa doymasa ağlar diye düşünüyorum neden böyle oluyor çok kafama takıldı 3 ay kontrolünde çok boy atmış hep boya vermiş dedi böyle bakınca zayıfta durmuyor ilk kızımda reflü vardı emziremedim kilo almıyor diye mamaya başlattı ama mamaylada kilo almadı hep zayıftı her kes çok zayıf diyordu üzülüyordum aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum var mı başından geçen ne yapabilirim?