Benim kızım da üç ay beş gunluk. Bu günlerde mızmız. Gündüz uykuları geçen ay iki üç saat olurdu bu ay maksimum bir saat uyuyor. Rota asisini yaptirmayacagim. Kızımda alerji belirtileri var. Rota aşısı alerjik bebeklerde yan etki yapıyor diye biliyorum.