fatbama Sorun dikislerim tutmadi doktor kendi kaynar dedi Basina gelen var mi Basurum galiba tuvalet yaparken cam kesigi gibi oluyor kanamam oluyor sancili surec basliyor Ve ishal olamiyorum daha cok yaniyor kabizim
ikiprensesbebiss fatbama dupalac kullan yeni doğum yaptım sanırım benim doktorum ikinci doğumumda önerdi birinci doğumumda bende yaşadıklarını yaşadım kabuzlıktan oluyor bunlar bana doğum yaptığım ilk gün dupalac Önerdi ölçeği var günde üç ölçek bana teşekkür edeceksin ♥️
ceylanco fatbama kabız olmasan bile oyle hissediyosundur. Ben öyle oldum lavman kullanıyodum cook iyi geliyodu
fatbama ikiprensesbebiss peki dikisler tutmadi bunlar normal mi kaynar mi kendiliginden cinsel hayatimi etkiler mi acaba bir suru korku
ikiprensesbebiss fatbama dikişler tutmadı ise doktor görmeli bence kırk muayenesi de olacaksınız o zaman da veya daha öncesinde gösterin