Beren2323 Tuvaleti öğreneli 1 ay oldu başlarda kakasını yapmada zorlanıyordu sonra öğrendi ama bir haftadır kabız karnım ağrıyor diyor kıvranıyor doktora götürdük lavman verdi o gün yaptı ama yine rahat yapamıyor başına gelen var mı
simseklivekalpli Beren2323 korktuğu için tutuyor olabilir mi? Tuvalet eğitiminden sonra görülüyor çünkü