Bir kaç gündür devamlı ağlıyor kendini sıka sıka çığlık atarak ağlıyor. Kimseye yapmıyor ama bana vurmaya başladı . Ağlarken canı acıyor gibi bana vuruyor. Paçama yapışık yaşıyoruz devamlı eli paçamda beni bir sağa bir sola çekiştiriyor bu normal mi kısa bir sürede mahvolduk.