burdabirivar Canım hiç stres olma gerçekten 🥹 İlk bebekte insan her şeyi acaba doğru mu yapıyorum diye çok sorguluyor, ben de öyleydim 🤍 Ama her şeyi tek tek biz öğretmiyoruz aslında, çoğu gelişim basamağı zamanı gelince kendiliğinden geliyor. Biz daha çok destek oluyoruz. Bol bol konuşmak, oyun oynamak, yüzüstü zaman geçirmek (tummy time) gibi şeyler faydalı oluyor 🌸 Ben 4 aylıkken doktor görüşüyle çok kısa kısa destekli oturtmuştum mesela ama zorlayarak değil, hazır oldukça. Dönme, oturma, emekleme gibi şeyler zamanı gelince zaten kendini gösteriyor 😊 İçini ferah tut, bebiş sana neye hazır olduğunu yavaş yavaş belli ediyor 💛