elarr ben genel olarak öğlenleri kızıma özel, akşam bizim yemeklerden veriyorum. Akşam yemeğinde ne yapacağıma bağlı olarak et, tavuk varsa öğlen sebze yada bakliyat yapıyorum, akşam yemeklerinde sebze yada bakliyat varsa öğlen tavuk, balık yada et yapıyorum.
Bize yapılan yemekler gibi ama salçası yağı bebeğe özel yapıyorum aslında.
Pirinçli ıspanak, tavuk yada et haşlama, sebzeli kabak(içine bulgur eklediğimde oluyor), bezelye, taze fasulye, nohut, karnabahar, yanına ne giderse pirinç yada bulgur pilavı yada sebzeli, salçalı makarna ☺️ gün içerisinde meyve, kek yaparsam onu yiyor yada havuç, kabak, brokoli haşlıyorum buharda atıştırmalık gibi onları yiyor ☺️