Öncelikle herkese mrb. Kızım 1 yaşında. 2 gündür boynunda bu şekilde kızarıklıklar var tam cekemedim ama bu durum ensesinden diğer kulak arkasına kadar devam ediyor. Gün içinde oyalamazsam kaşıyor. Ama özellikle gece uykudan uyanıp kaşıyor rahat uyuyamıyor asla. Hiç isilik olmadı şimdiye kadar bu yüzden tecrubesizim doktora da randevu bulamiyorum tecrübelerinize ihtiyacım var nasıl geçirebilirim ne sürebilirim yardımcı olur musunuz lütfen
