Kızlar merhaba. Kızım 2.5 yaşında. Uyumadan önce mutlaka süt istiyor ve içiyor. İçmeden asla uyumuyor. İştahsız bir çocuk normalde süt de karnını doyuruyor sanırım ama bir türlü bırakmıyor. Sizce ne yapabilirim? Vermediğimde öyle çok ağlıyor ki hiç susmuyor vermek zorunda kalıyoruz.