Merhaba geniz eti olduğu için 2 ay Zyrtec 1 ay levmont kullandık ilacı kestik o arada ayakta sallamayı da bıraktım kızımın yanına yatarak uyutuyorum ondan beri kızım ilk uykuya geçerken sıçrıyor gece boyu sıçrama yok sadece ilk dalarken gelişimi iştahı konuşması falan gayet iyi gün içinde sıçrama falan da yok gece boyu da güzel uyuyor neden olabilir bu