UmayDefne benim bebekler ikiz arkadaşım altlı üstlü olanlar altta olanın vay haline diyim yazık günah bir de ileri ki aylarda çok iyi bir marka almadığınız sürece büyüdükçe kullanışlığı gidiyor benim bebeler 13 aylık İstanbul da olduğumuz için eşim yokken yan yana ortasında birleştirme aparatı var onu takıyorum ikiz bebek arabası oluyor eşim varken ayırıyoruz tek tek kullanıyoruz ama şimdi büyüdüler ya yan yana birleşik baston ikiz bebek arabası bakıcam onlar hem daha kullanışlı hemde çok yer kaplamıyor.