jasminebk Merhaba arkadaşlar oğlum iri bir çocuk. Canbebe 7 numara kullanıyoruz ama artık o da dar geliyor. Dar geldiği için pişik başladı. Hangi bezi önerirsiniz. Tuvalet eğitimine başlasak erken mi olur aceba? 20 aylık olacak 5 Haziran da
aysegullyz jasminebk kalip olarak buyuk olan molfix,cok fazla bez degistigimiz icin kullandigim bezler arasinda en genisi bu
ahfjpeoejdn jasminebk ben hep molfix kullandım ama kalıp olarak sleppy daha geniş. Molfix 5 numara dar iken sllepy 5 numara geniş geldi. Benim bebeğimde iri kıyım bir çocuk
babyykar jasminebk Prima premium care baya geniş bedenleri kızım normalde 6 numara kullanıyor bunun 6 numarası çok çok büyük oldu baya geniş
zynpee En küçük paketlerden alıp denemek lazım, bez işi zor iş. Kalıp olsa sızdırma olur. Sızmasa dar gelir , bir seri pişik yapmaz numara büyür pişik olur. Molfix kalıp olarak geniş diye duydum ama kullanmadım
jasminebk ahfjpeoejdn ilk doğduğu zamanlar kullanıyorduk sleppy çok sızdırdı sonra Molfix babay turco, jeny willy ve can bebe de kaldık artık o da dar oluyor