zelaly 14aylık kızım 1-1,5 aydır uykuya geçme süresi 1 saat geceleri ağlayarak uyanıyor 2-3 saat uyumuyor çok uykusuz ve huzursuz oluyor böyle günlerden sonra bay bay night damla veriyorum siz kullanıyor musunuz yan etki gördünğz mü doktorlarınız be diyor?
Mom_87 zelaly yan etki olarak geceleri kabus görme ağlayarak uyanma huzursuz uyku oldu kızımda. 2 yaşında. Ben papatya çayı yapıyorum akşamları uykudan 1 saat kadar önce daha iyi oluyo
KLORAK zelaly bi kadinn kendi icin kullanmis ve hastanelik olmustu arama bölümüne yazip bulabilirsiniz
cokbilmismom zelaly bu tarz şeyler kullanmayın bebeklerinize benimkinde bir saatte hatta bzaen bir buçuk saatte uyuyor hiç düşünmedim bile vermek. Hakkında o kadar kötü yorumlar var ki
banauygun zelaly ilk çocuğum o kadar zor bı çocuktu ki tövbe etmiştim ikinci çocuğa sürpriz olmasa asla istemezdim 2 yaşına kadar gece 2 3 kadar uyumaz sabahta 7 de hortlardi son 1 senedir uykusu düzene girdi 2 yıl da 10 yıl götürdü benden ama kullanmak asla aklımdan geçmedi bence sizde vermeyin çocuğu sersemlestiriyor uyutmak değil ki o
aysegullyz zelaly bende cok zor uykuya gecirdigim icin bana da önerilmisti. Google dan bay bay night ile igili sikayet var sayfasindaki yorumlari okuyunca uykusuz kalmayi tercih ettim. Bi sizde göz atin isterseniz