nisanurbrbr bebeğim 3 aylıkken aynı şeyi yaşadın şuan 4 aylık 3 hafta falan sürdü sanırım psikolojim bozulmuştu resmen doktora falan gitmiştim ana beslenme aralarını açarak ve uykulu anlarını kollayarak emzirdim yavaş yavaş azalarak bitti bazen uykusu varken yine yapıyor
Yürüyerek,pilates topunda üstüne uzanarak,ses çıkararak,poposuna ritmik şekilde vurarak ,yürüyerek hatta koşarak bile emzirdim🤣
Sakın zorlamayın,ilk uyandıklarında ve uyumaya yakın anları kollayın acıkınca emiyorlar emin olun,bez takibi yapın