Kızlar doğum yapalı 41 gün oldu geçen hafta birden ateşlendim acile gittim idrar yolu enfeksiyonu dedi crp 60 kdr çıkmış neyse antibiyotik kullandım biraz daha iyiydim bu cuma günü yine birden ishal bulantı viral enfeksiyon olabilir dedi çünkü idrar yolu enfeksiyonumda düşme olmuş
Artık o kdr yoruldum ki ne çocuğuma yetebiliyorum ne evime eski gücümü kuvvetimi o kdr özledim ki hep bi halsizlik yorgunluk lütfen bütün vucudumu toparlıcak size iyi gelen vitamin önerilerinizi istiyorum enfeksiyon için zaten antibiyotik kullanıyorum o düşürdü ama emzirdiğim için mi bilmiyorum hiç halim dermanım yok