Merhaba, bebeğim bir aylık, 2 defa mastit olduğum için süt kanallarım tıkanmasın diye her emzirmeden sonra memeler yumuşayana kadar süt sağıyorum. Sağmazsam sertleşiyor ve yeniden mastit olurum diye korkuyorum. Ama bu şekilde yapınca da çok yıpranıyorum. Fazla süt verince insan halsiz kalıyor.
Süt arttırıcı olmayan tavsiyeleriniz var mı?