Kızlar doğum yaptıktan sonra sütüm çok fazla ve tazyikliydi bu durum gerçekten beni çok yıpratmıştı Mastit olmuştum bebeğim rahat edemiyordu vs şimdi ise bebeğim 6 ayı geçti bayadır sütüm azaldı bebeğim doymuyor ve buna çok üzülüyorum çevremde danıştığım birkaç kişi de o aylarda sütünün çok fazla olduğunu söylediler ek gıdayı da düzenli yemiyor annemin yanına geldim sağım makinem de yok nasıl süt artırabilirim