atlaasasil ben de yaşadım hem Kadın doğum doktorum hem de genel cerrahiye gittiğimde kabızlık ve yırtılma olduğunu söylediler. Süreç sende farklı olabilir öncelikle mutlaka doktora danışmalısın.
Her ikisi de onaylayarak emzirme de olduğundan bir şurup verdi duphalac, dozunu söylüyorlar.
Sonra anestol Pomad diye yara varsa ağrın varsa kullanılabilir ağrım vardı yara olduğu için
Procto glyvenol da iyileşme için vs idi
Diyetisyene gittim bağırsak floram bozulmuş gebelik hormonlar kaynaklı süreci düzenledik
Kan ilacı kabız ediyormuş doğum sonrası verilen onu da değiştirdim bana ilk reçete edilen yaramadı
Doktorunun telefonu var ise sorabilirsin şurubu muhtemelen önerir