prenses99 sakin ol, hastalık, hormonlar, annelik iç güdüsü derken moralin bozuk telaşlısın çok normal. Önce kendini iyi hissetmeli ve iyileşmelisin. Sütün azalsın veya azalmasın bu seni kötü anne yapmaz. Emerse geri artar bir şekilde artmadı diyelim mama var ek gıda var. Sen iyi ol ki bebiş de olsun. Üzülürsen o da korkar üzülür.
Sağabilirsen sağ, yapamazsan canın sağ olsun. Bebişe sağlıklı anne mutlu anne lazım. Geçer bugünler. Her kafadan bir ses çıkar bu ara.. Annelikte tek bir doğru yok, kendi yolunu çizersin kendine güven