mommmmyys Kızlar kanama bitmediği için doktora da gidemedim yaşayan varmı ya baya yine kırmızı jel gibi kanamam oluyor ne zaman bitecek bu birde adet agrısı gibi agrım var devamlı
zynpee mommmmyys Aslında kanama bitmediği için kontrol amaçlı gitsen daha mantıklı. Doktorun varsa iletişime geçebilir veya kontrole gidebilirsin. Stresin de geçer soru işareti kalmaz. Azalarak bitmesi gerekiyor normalde. İyileşme süreci vücuda yapıya göre değişir elbet
Sungerbob mommmmyys İlk doğumunuz mu? Benim de ilk doğumum da tam 60 gün sürmüştü ikinci doğumum da çok kısa sürdü doktoruma sormuştum ilki çok uzun sürdü bu neden kısa süre de bitti dedim. İlk doğum da kanama daha çok ve uzun olur ikinci de o kadar olmaz merak etme demişti
ozdenizzz mommmmyys benim kanamam da uzun sürmüştü doktoruma sorduğum da aşırı bir kanaman yoksa sorun yok böyle şeyler normal için rahat olmazsa bi süre bekle gel demişti.
yesimvera mommmmyys benim 70 gün sürmüştü sonrasında 2 defa regl oldum ikisinde de erken oldum şimdi 3. Reglim bekliyorum bakalım düzene girdi mi
mommmmyys zynpee söyledim de kanaman azalınca gel dedi ama alttan bakacakmıs o yüzden gitmek istemedim
mommmmyys yesimvera peki adet agrısı gibi agrı oluyormuydu doktora gttinizde şüpheli bişey gördü mi normal mi dedi
yesimvera mommmmyys adet ağrısı gibi değildi ama arada hafif ağrılar oluyordu. Doktoruma gitmedim mesaj attım konuştuk normal dedi sonrasında bitti sonlara doğru kanama değilde lekelenme bazende bi tık fazla oluyordu