irem5286 hepsi hikaye. Lansinoh’un kremini de diğerlerini de kullanmış biri olarak çok net söylüyorum; annemin önerisiyle “tereyağı”. Evet bildiğimiz tuzsuz tereyağını, buzdolabından alıp, makyaj pedine yani pamuğuna birazcık sürüyoruz ama çok yedirmeyin ve ortasına bırakın, daha sonra göğsünüze yapıştırıp üzerine ben göğüs pedi yerleştirdiğim emzirme sütyenimi kapatıyordum. Bu şekilde sık sık değiştirebilirsiniz ya da gece yerleştirip, 3-4 saat sonra yenileyebilirsiniz. Bir kere bile yaram kanamadı, hemencecik iyileşti. Deneyin ve farkı görün diyorum. Üstelik silmenize bile gerek kalmıyor benim kızım yenidoğan döneminde bile direkt o şekilde emdi, çünkü tereyağı göğsünüzün sıcaklığıyla hemen eriyor ve göğsünüzü de çok güzel ferahlatıyor. Sonrasında da zaten krem gibi emiliyor ve kalıntı kalmadığını için silmenize de gerek kalmıyor. Eskilerin taktiği gerçekten işe yarıyor