Arkadaşlar oğlum 3.5 yaşında son 10 gündür pipisinde aşırı hassasiyeti var üç kısmı mor ve mavi renk gibi bide şiş duruyor, aşırı rahatsız oluyor gelip anne pipi acıyor diyor ama çiş yapmada sorun yok, ateşi de yok bide ayaklarını kasıyor sürekli sonra pipi acıyor diyor doktora randevu aldım ama ne olarabilir acaba, kendisini elliyor yoksa bir rahatsızlık varda ondan mı elini oraya götürüyor anlamadım