Kızım 19 aylık son bir aydır günde sadece 1 kere gece uykusundan önce emziriyordum, derken bayram geldi arkadaşlarımızla bi tatil planladık o kargaşada gece uykusundan önce talep etmeyi unuttu. Ertesi gün baktım yine istemedi ben de emzirmedim. Gündüz 1 kere sordu ben de konuyu değiştirdim hiç üstelemedi.
Bugün emmediği 3. Gün oldu. Sizce bu şekilde emzirmeyi sonlandırmak psikolojik olarak doğru bir yöntem mi? Ben çok kararsız kaldım çünkü ben bile son kez emzirdiğimin bilincinde olmadan 4 gün önce emzirdim ve içim biraz buruk bu yönden