Hanımlar iyi geceler.. Oğlum 3 yaşına yeni girdi. Her şeyi konuşan bir çocuktur 7-8 lı cümleler kurar hiç susmaz. 10 gündür bayram sebebiyle memlekete geldik ortam degişti felan biraz da ekran süresi arttı. Son 2 gündür a ile başlayan kelimelerde zorlanıyor yani böyle cümle içinde agzını acıyor ama takılıuor tekli söylettigimde her şeyi söylüyor bu geçici bir durum mu acaba yaşayan var mı???