Minikpare Kızlar 15 gün önce doğum yaptım bikaç gündür kaşıntı ve kızarıklık var. Virüsten dolayı hastaneyede gitmeye çekiniyorm. Sirkeyle temizledm başka ne ypabilirim öneriniz varmı mantarmı oluştu acaba daha önce başıma hiç gelmemşti
Deletedmom302 Minikpare sirke oranın florasını bozar keşke kullanmasaydiniz, size tavsiyem bol ılık su ile yıkayın ve eczaneden mantar ilacı temin edin gidip, zaten o mantar ilaçları tek doz oluyor içtiğinizde de geciriyor
Gdogru Deletedmom302 benim doktorum hatta gittiğim diğer 2 doktor hem hamilelikte hem de sezaryen sonrasında sirkeli su ile haftada 2 3 defa silmemi söyledi. Hhamilelikte hiç enfeksiyon sıkıntısı yaşamadım doğumdan sonra da kaşıntı olduğunda sirkeli su ile sildim. Direk sirke sürmek yanlış ama yarım litrelik suyun içine 2 fincan sirkeyi karıştırıp hazırlıyorum kendime de eşime de kullandırıyorum
KumsalPoyraz Minikpare internet bilgi kirliliği canım arkadaşın dediği gibi doğal florasını bozarsın bol bol yıkayın gecmez gibiyse doğum doktorunuza ulaşmaya çalışın