Merhaba arkadaşlar kızım 26 aylık. Konuşması çok ilerde çok erken konuştu zaten şuan bizimle muhabbet ediyor kelime sayısı çok fazla. Çocuk şarkılarının çoğunu ezbere biliyor tüm renkleri biliyor vs 10a kadar sayıyor falan. Ekransız büyüttüm çok dikkat ettim herneyse. Sorunumuz şu etrafımızda hiç çocuk yoktu kızım büyürken akran iletişimi neredeyse sıfır. kızım yabancılardan çok çekiniyor parka gidiyoruz yanına bir çocuk geldiğinde çocuklarla hiç ilgilenmiyor çocuklar yanına geldiği zaman çok utanıyor bazen ağlıyor. Benim hatam kışın havalar soğuk olduğunda parka çok çıkaramadım rüzgarı çok sert oluyor kışın burda. Zaten çıkarsam da kimse olmazdı da. Tanıdığı bildiği insanlarla çok güzel sohbet ediyor o gün ne olduysa ne yaptıysa anlatır hatta ama tanımadığı insanlara çocuklara karşı çok çekingen. Dün parkta kızımla aynı yaşta bir kız çocuğu vardı kız kaydıraktan ikişer ikişer çıkıyor neredeyse bizimki tutunarak tek tek çıkıyor üzüldüm ne bileyim. Biliyorum her çocuk farklı o da konuşamıyordu hiç ama kızımın benim yüzümden mi gelişemedi sosyal olarak bu çocuk yoksa bazı şeyler genetik midir bilemiyorum çünkü bende çok sosyal biri değilimdir. Yarım gün kreşe vermeyi düşünüyorum ama son zamanlarda bana aşırı düşkün bir halde sürekli dipdibeyiz gider mi durur mu bilemiyorum. Şuan da çalışmıyorum ama sırf o sosyalleşsin akran iletişimi olsun diye düşünüyorum yani. Geçici bir süreç midir bu?